Nintendohemian Rhapsody (an Amazing Parody) - AVS Forum
Forum Jump: 
 
Thread Tools
post #1 of 5 Old 10-29-2012, 05:42 PM - Thread Starter
Senior Member
 
TeddyP's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: In Your Speakers
Posts: 206
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Liked: 17
I thought this was really well done and well worth watching...


Get all your A/V news at: AVS Latest News
Like AVS Forum on Facebook
Follow AVS Forums on Twitter
Wanna join the AVS Forum news staff? Contact me!
.......................................................................................
TeddyP is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 5 Old 10-30-2012, 01:20 PM
AVS Special Member
 
filecat13's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: SoCal
Posts: 4,489
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 15 Post(s)
Liked: 87
Don't read this:I liked that.

What I can afford, when I can afford it...
filecat13 is online now  
post #3 of 5 Old 10-30-2012, 02:28 PM
Advanced Member
 
voodoozen's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 865
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Liked: 32
HOLY CRAP! Besides being awesome, that's my backlog at 1:07!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ESq27B9YI4Q#t=67s
Warning: Spoiler! (Click to show)
metaphorically, haha! My backlog is just a tad over 400 games, but I have a lot more boxes, in boxes in closets and my attic. C'mon, games displayed on shelves are for virgins collectors
voodoozen is offline  
post #4 of 5 Old 10-31-2012, 11:31 AM
Senior Member
 
JoeBlow74's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: Vantuky, Washington
Posts: 346
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 13 Post(s)
Liked: 37
LOL!! I am having a flash back!!! Nooooo!!!! Damn blowing on the cartridge to make it work. Any little spec of dust would not allow the machine to play and ruin my entire night. Damn you Nintendo!!!! Damn you to hell!!!

X-Box Live name: OGgamer1974

If you want to be friends on through xbox network, just send me a request through X-Box Live and mention AVS in the request.

Cheers
JoeBlow74 is offline  
post #5 of 5 Old 10-31-2012, 08:14 PM
Advanced Member
 
goku14139268520's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Wichita, Kansas
Posts: 585
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Liked: 11
Hilarious.
Quote:
Originally Posted by JoeBlow74 View Post

LOL!! I am having a flash back!!! Nooooo!!!! Damn blowing on the cartridge to make it work. Any little spec of dust would not allow the machine to play and ruin my entire night. Damn you Nintendo!!!! Damn you to hell!!!

Oh god, my cheeks!
goku14139268520 is offline  
Reply Nintendo

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page


Forum Jump: 

Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off