AVS Forum - Search Results
Showing results 1 to 25 of 64
Search took 1.47 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: chazz1234
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-16-2013, 05:34 PM
Replies: 1,848
Views: 145,256
Posted By chazz1234
Im kinda new to AV for the home....but Iv been...

Im kinda new to AV for the home....but Iv been involved with Pro-Audio for a long tym....Im a musician......and I was givin a great piece of advice one tym.......I was told to " ALLWAYZ " !!!!!! Get...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-10-2013, 05:09 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
@whoaru...u sure are right....it was a waste of...

@whoaru...u sure are right....it was a waste of tym and $$$$......
@Bfreed.....it might be a train wreck for u...but it is a great learning opportunity for me
So all in all....Iv learned alot from...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-09-2013, 11:39 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
So Iv sent the Emotiva amp back....booooo... it...

So Iv sent the Emotiva amp back....booooo... it just didnt have any balluxx.....It is a 100lbs of woossy.....its a "nice " amp......and if one is looking for a beautiful mid level loudness...
Forum: Speakers   01-04-2013, 11:31 PM
Replies: 9
Views: 4,022
Posted By chazz1234
@Jay... thanks...Im go rearrange them...

@Jay... thanks...Im go rearrange them tomorrow...That wld be awsum if this is my fixx
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-04-2013, 09:15 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
http://www.avsforum.com/content/type/61/id/121011...

http://www.avsforum.com/content/type/61/id/121011/width/500/height/1000/flags/LL (http://www.avsforum.com/content/type/61/id/121011/)
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-04-2013, 09:11 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
I was lookin at buyin 2 more RTiA9's and run...

I was lookin at buyin 2 more RTiA9's and run them in the back or get Polk LSiM707's as my mains...and put the RTiA9z in the back....but they both are rated under 100db......So I know EAW...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-04-2013, 09:02 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
@who...I gotta give it to Pioneer....that lil...

@who...I gotta give it to Pioneer....that lil 140 per chnl...kiks the Emotivs's butt.....soooooo...what i think im gonna do is....I dont have any probz with the sounds for movies....its awsum...but...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-04-2013, 05:25 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
Well....folks...Iv EQ'd and tested and...

Well....folks...Iv EQ'd and tested and tried....the Emotiva XPR-5 and it doesnt have the balls that I was hoping for...My Pioneer Elite SC-67 is MORE powerful than the Emotiva....Im gonna send it...
Forum: Speakers   01-04-2013, 04:56 PM
Replies: 9
Views: 4,022
Posted By chazz1234
Il try to post sum pixx in a while...Im a...

Il try to post sum pixx in a while...Im a PCtard...Il get my brother to help me........also....Im gonna take my mains outta the wall unit and try what u said......hopefully it works....
Forum: Speakers   01-04-2013, 04:33 PM
Replies: 9
Views: 4,022
Posted By chazz1234
My Polk RTiA9z sit 30 inches up off the...

My Polk RTiA9z sit 30 inches up off the floor....That how my wall is built ....using the old bar set up as mt entertainment center......the sound just isnt full enuff.....not enuff mids and low mids...
Forum: Speakers   01-04-2013, 03:16 PM
Replies: 9
Views: 4,022
Posted By chazz1234
Iv just up graded my MAN-CAVE....My components...

Iv just up graded my MAN-CAVE....My components are :

Pioneer Elite SC-67
Pioneer Elite 3d BDP-53FD
Emotiva XPR-5
Polk RTiA9's ...mains
Polk CSiA6's ...center
Polk F/X iA6.....surround's
QSC...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-04-2013, 02:56 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
@delta...how are urs Energy'z breaking in ???

@delta...how are urs Energy'z breaking in ???
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-04-2013, 02:54 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
The amp sounds great......with Blu-raymovies my...

The amp sounds great......with Blu-raymovies my system frikin rawks!! But it lacks a lil with music...Im running Polk Audio RTiA9's....does anyone know about the Polk Audio LSiM707's ???
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-01-2013, 07:47 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
I did...but i cant get it to work yet....

I did...but i cant get it to work yet....
Forum: Receivers, Amps, and Processors   01-01-2013, 12:26 AM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
OK.....This has been an experience .....so I got...

OK.....This has been an experience .....so I got the amp....but the RCA chords I bought from Emotiva dont come in til weds.....The 20 amp line is all hooked up.....I have sum old rca chords ....I...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-31-2012, 05:25 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOlll.....my Emotiva XPR-% just...

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOlll.....my Emotiva XPR-% just came in....BOOOOOOOOOOOO...the frikin rca chords wont be here til Wedz !!!! hahahahha........il use some old ones for now....Now to install !!!!!...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-30-2012, 09:18 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
hahahah.gotta love bigboy toyz !!!!

hahahah.gotta love bigboy toyz !!!!
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-30-2012, 09:17 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
kool thanx bra...lookin fwrd to hearin the...

kool thanx bra...lookin fwrd to hearin the report on ur new speakers......lol....when I 1st got mine...I wld make sure that I left the TV on when I went out....just to get more hrs in.....lol
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-30-2012, 08:41 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
LOLOL...Yep...Merry Christmas to meeeeeeee. I'l...

LOLOL...Yep...Merry Christmas to meeeeeeee. I'l do just that......lettem warm up...then see what they can do....hehehe
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-30-2012, 03:34 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
My brother n law came by the house today and...

My brother n law came by the house today and installed most of the 20 amp wiring....hes gonna come back tomrw and finish....the amp shld be in tomrw as well.....its almost time to frikin rawk !!!!
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-30-2012, 12:24 AM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
And yes....thats gonna be a looooooong month...

And yes....thats gonna be a looooooong month brother..................I kranked up my 9's the 1st day I installed them and blew a tweeter in less than 30 seconds.....I learned the hard way....100...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-30-2012, 12:19 AM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
lolol...I just found a company that is selling...

lolol...I just found a company that is selling Polks RTiA9s for $499 each and LSiM707's for $1251.....OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....I dont think I can pass up the 9's....That wld make 4 - RTiA9's...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-29-2012, 09:06 PM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
@Delta............thats frikin waaaaaay koooool...

@Delta............thats frikin waaaaaay koooool bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U'l have to find a way to get the Emotiva tho....gotta power it up proper !! hehe
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-29-2012, 02:16 AM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
hahahahha.....Im cleanish......got free from the...

hahahahha.....Im cleanish......got free from the ol'meth monster in 95.....but im mite have a beer or 2 every now and then....but thats about it.....but I too have the addictive personality....I...
Forum: Receivers, Amps, and Processors   12-29-2012, 01:29 AM
Replies: 169
Views: 12,411
Posted By chazz1234
@Delta....sounds awsum.....u can never have...

@Delta....sounds awsum.....u can never have enuff amps and speakers I say.....the ULTIMATE MAN-CAVE is the never ending quest......I have 5.1 rite now all polk except the sub....im thinking of...
Showing results 1 to 25 of 64

 
Forum Jump: